A fényképezőgép megszokott használata csupán egy technikai konvenció. Kísérletem során arra próbáltam választ találni, hogy át tudom-e állítani az agyamat, a gondolkodásomat egy olyan szisztémára, amikor a fényképezőgépet nem klasszikus 2D-s képek
       
     
28963b26484583.56355e4749e9e.jpg
       
     
cf068326484583.56355e47270ba.jpg
       
     
30f77c26484583.56355e4753d8f.jpg
       
     
48a0a226484583.56355e473998d.jpg
       
     
259e0c26484583.56355e473dd61.jpg
       
     
0fd83f26484583.56355e4719aa1.jpg
       
     
0a24ce26484583.56355e471e1ce.jpg
       
     
  A fényképezőgép megszokott használata csupán egy technikai konvenció. Kísérletem során arra próbáltam választ találni, hogy át tudom-e állítani az agyamat, a gondolkodásomat egy olyan szisztémára, amikor a fényképezőgépet nem klasszikus 2D-s képek
       
     

A fényképezőgép megszokott használata csupán egy technikai konvenció. Kísérletem során arra próbáltam választ találni, hogy át tudom-e állítani az agyamat, a gondolkodásomat egy olyan szisztémára, amikor a fényképezőgépet nem klasszikus 2D-s képek készítésére használom, hanem felületek, térbeli tárgyak megkomponálására. Így a gépből "kijövő" adatokból egy felületet/objectet generáltam. Ilyenkor nem a szokásos képi eszközöket kell keresnie az emberi agynak komponáláskor, hanem sokkal inkább arra rájönnie, hogy hogyan is fog egy látvány térbeli formaként funkcionálni. Nem a szemeken lévő mélységélesség a fontos, vagy a háttér elmosása, inkább egy sötét folt térbeli elhelyezkedése. Így a sík esztétikát valami másra, egy három dimenziós esztétikára próbáltam cserélni gondolkodásomban.

28963b26484583.56355e4749e9e.jpg
       
     
cf068326484583.56355e47270ba.jpg
       
     
30f77c26484583.56355e4753d8f.jpg
       
     
48a0a226484583.56355e473998d.jpg
       
     
259e0c26484583.56355e473dd61.jpg
       
     
0fd83f26484583.56355e4719aa1.jpg
       
     
0a24ce26484583.56355e471e1ce.jpg